آرسامآرسام، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

آرسام مامان

ثبت نام مدرسه پارسا

1394/2/28 14:02
نویسنده : مامان مگی
173 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش از مدرسه نیکان اقای اخوان زنگ زد به اداره و اعلام کرد قبولی پسر شما کنسل شده وقتی شاکی شدم گفت ما اشتباه کردیم پسرتون توی تست بالاتر از پیش دبستانیه ولی چون از نظر سال تولدی هم نمی شه اسمشو بنویسیم به خاطر همین ببریدش مدرسه پارسا که بره کلاس اول بشینه. گفت اگه اینجا بیاد سرخورده می شه و از مدرسه زده می شه منم گفتم نه ما این فکرارو کردیم پسر منم اهل این حرفها نیست من توجیه نمی شم کنسلی شمارا. خلاصه خونه که اومدم به مامانم گفتم و مامانم چند روز بعد رفت مدرسه و دوباره اخوان همینا رو تکرار کرد. خلاصه اینکه مدرست همون پارسا شد البته خودمم خوشحال شدم چون دودل بودم کجا بزارمت. روز چهارشنبه 30 اردیبهشت نیز جشن فارغ التحصیلیت از مدرسه پارسا بود.بعدشم برای کلاسهای تابستانی مدرسه ثبت نامت کردم.

پسندها (1)

نظرات (0)