آرسامآرسام، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

آرسام مامان

اولین روز مهدکودک نمونه تهران

1392/3/1 12:57
نویسنده : مامان مگی
282 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روزی بود که پسر گلم رو بردم مهدکودک نمونه تهران. البته آرسام عزیزم پارسال هم 2ماه آزمایشی رفت مهد غنچه ولی متأسفانه اصلاً جذب نشد.ناراحتبه خاطر همین گذاشتم یک وقفه ای ایجاد بشه و دوباره بعد از عید رفتم و نوشتمش البته من آخر فروردین ثبت نامش کردم ولی چون جا نداشتن تو رزرو رفت و برای اول خرداد نوبتش شد. خدا رو شکر مهد خوبیم هست. مهدی هست که سبا و مارال نازنین هم همینجا رفتن و خیلی راضی بودیم البته شهریه اش گرونهگریهماهی 550000 تومن 200000 تومن هم سرویس و 200000 تومن هم وسایلش. همش فدای سر پسرم.لبخندخدا رو شکر از مهد که برگشت بهش زنگ زدم خیلی خوشحال بود گفت: مامان شاگرد اول شدم. صبحانمو نخوردم ولی کیک و میوه هم رو خوردم. خوشحالم که پسرم از این مهدکودک خوشش آمده آخه آرسام خیلی خجالتیه و دوست داشتم قبل از پیش دبستانی حتماً مهد بره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Noonoosh
7 خرداد 92 12:53
Azizaaaam , omidvaram ke hamishe SHAD va KHANDOON bashi khale .


مرسی خاله جون. خیلی دوست دارم.